суббота, 13 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 11



З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння використовувати проектний підхід у навчанні, спрямований на різноманітні потреби учнів та заохочення їх до навчання.

пятница, 12 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 10



Ми ознайомились з терміном фасилітація. Обговорили питання як керувати навчальним процесом у класі та які можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створила план впровадження теми та документ для фасилітації. Перегляула всі складові свого портфоліо. Переглянула інтернет ресурси.

четверг, 11 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
 -Усім учням на користь диференційоване викладання, оскільки для всіх учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм необхідна додаткова допомога
- Особливу увагу мені потрібно приділяти обдарованим учням 
-Існують три шляхи диференціації навчання для учнів.

  • За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
  • За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити"  інформаційні дані та ідеї.
  • За продуктом  - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.

среда, 10 апреля 2013 г.

Рефлексія Модуль 8


Робота над цим модулем допомогла мені ознайомитися з різними методами оцінювання для діагностики рівня розвитку учнів навичок 21 століття. Я склала план оцінювання на різних етапах діяльності, попрацювала з формулами оцінювання.

вторник, 9 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 7

Створення учнівської презентації, блогу допоможе вчителю зрозуміти, які труднощі можуть очікувати на школярів у процесі роботи над проектом, які уміння і навички повинні мати учні для роботи і проведення дослідження.
Ця робота суттєво впливає на корекцію плану роботи над темою.
Створення прикладу учнівської роботи демонструє вчителю, які методи та  прийоми роботи краще застосувати, якими інструментами скористатися, якого результату слід очікувати і які критерії оцінювання слід розробити.

воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 6


На цьому занятті ми:
  1. Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
  2. Вирішили, як учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  3. Переглянули план вивчення теми та внесли до нього зміни.

суббота, 6 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як Інтернет може стати потужнім інструментом для проведення досліджень. Я зрозуміла, що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані. Я ознайомилася з тим, що доступ до сайтів можна дати за електронними адресами. Я зрозуміла наскільки важливо знати закони про авторські права, та знайомити учнів з цими правами. Я вперше познайомилася з тим, що для збереження закладок існують окремі сайти, і наскільки це зручно при роботі в інтернеті. Я також вперше ознайомилася з матеріалами про оцінювання інтернет ресурсів. Мені стало зрозуміло наскільки важливо оцінювати  інтернет ресурси учнями, щоб інформація була достовірною.