БЛОГ рефлексії за тренінгом Інтел 10
суббота, 13 апреля 2013 г.
пятница, 12 апреля 2013 г.
четверг, 11 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
-Усім учням на користь диференційоване викладання, оскільки для всіх учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм необхідна додаткова допомога
- Особливу увагу мені потрібно приділяти обдарованим учням
-Існують три шляхи диференціації навчання для учнів.
- За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
- За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити" інформаційні дані та ідеї.
- За продуктом - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.
среда, 10 апреля 2013 г.
вторник, 9 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 7
Створення учнівської презентації, блогу допоможе вчителю зрозуміти, які труднощі можуть очікувати на школярів у процесі роботи над проектом, які уміння і навички повинні мати учні для роботи і проведення дослідження.
Ця робота суттєво впливає на корекцію плану роботи над темою.
Створення прикладу учнівської роботи демонструє вчителю, які методи та прийоми роботи краще застосувати, якими інструментами скористатися, якого результату слід очікувати і які критерії оцінювання слід розробити.
Ця робота суттєво впливає на корекцію плану роботи над темою.
Створення прикладу учнівської роботи демонструє вчителю, які методи та прийоми роботи краще застосувати, якими інструментами скористатися, якого результату слід очікувати і які критерії оцінювання слід розробити.
воскресенье, 7 апреля 2013 г.
суббота, 6 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як
Інтернет може стати потужнім інструментом для проведення досліджень. Я зрозуміла, що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям
ефективно шукати корисні відомості та дані. Я ознайомилася з тим, що
доступ до сайтів можна дати за електронними адресами. Я зрозуміла наскільки важливо знати закони про авторські права, та знайомити учнів з
цими правами. Я вперше познайомилася з тим, що для збереження закладок
існують окремі сайти, і наскільки це зручно при роботі в інтернеті. Я
також вперше ознайомилася з матеріалами про оцінювання інтернет
ресурсів. Мені стало зрозуміло наскільки важливо оцінювати інтернет
ресурси учнями, щоб інформація була достовірною.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)